Més informació [ Llista d'activitats | Detall d'activitat

 
6047071604   Equips directius a la Noguera. Reunions de coordinació
2021-2022   Seminari de coordinació. Educació Primària
  
   14/10/2021 - 8/7/2022 (15 hores) de h a h
   CRP de la Noguera
   Divina Pastora, 1 (Balaguer) 
  
Format   Presencial
Organització   Servei Educatiu Noguera
  
  
  
Accessos   Plànol
Inscripció   13/09/2021 - 26/09/2021
  
Descripció i   Metodologia:   Intercanvi d'experiències entre equips directius dels centres educatius de la zona.
Posada en comú i revisió de les tasques pròpies dels caps d'estudis i directores, secretàries i secretaris i directors de les
escoles de la Noguera.
  
Objectius   Organització i gestió escolar:

- Assolir els objectius que es deriven dels projectes educatius dels centres educatius de la nostra comarca.
- Elaboració de pautes i compartir criteri en el desenvolupament dels PEC.
- Solidificar l'estructura organitzativa aconseguida en aquests darrers cursos escolars.
- Aconseguir i difondre exemples de treball en aspectes que relacionen la comunitat educativa i la comunitat d'aprenentatge.
- Trobar solucions compartides a diferents situacions escolars que puguin involucrar a la figura del cap d'estudis en el centre educatiu.
- Compartir pràctiques educatives, recursos i experiències.
- Planificació conjunta de processos de seguiment, coordinació i avaluació.
- Millorar i ampliar la visió de la funció del cap d'estudis en l'organigrama organitzatiu del Centre.
- Disposar d'un temps i un espai on compartir pràctiques educatives i neguits, i trametre propostes a les Juntes de Representació dels Directors
  
Continguts   Intercanvi d'experiències entre membres d’equips directius dels centres educatius de la zona.
- Posada en comú i revisió de les tasques pròpies dels caps d'estudis, secretaris i/o directors/es de les escoles de la Noguera.
  
Formador/a   Jordi Palací
  
Avaluació   - Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació.
- Valoració positiva de les tasques realitzades en relació amb l'aprofitament i la transferència immediata.
- Document de valoració final, informe de seguiment dels serveis educatius i vistiplau de la inspecció.
  
Requisits de  certificació   - Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació.
- Valoració positiva de les tasques realitzades en relació amb l'aprofitament i la transferència immediata.
- Document de valoració final, informe de seguiment dels serveis educatius i vistiplau de la inspecció.
  
Persones  destinatàries   Membres dels equips directius d’Escoles de la Noguera
  
E-mail   crp-noguera@xtec.cat
  
  
Calendari  
 Sessió 1   dijous   14/10/2021       
 Sessió 2   -   -       
 Sessió 3   -   -       
 Sessió 4   -   -       
 Sessió 5   dimecres   25/05/2022       
 Sessió 6   divendres   08/07/2022       
  


Generalitat de Catalunya
Departament d'Educació
Pla de formació permanent